Support og hittegods

Har du glemt noe viktig om bord? Trenger du assistanse av en annen art? Vi står klare til å hjelpe deg.

Vi tar godt vare på gjenglemte eiendeler, og følger nøye prosedyrer for å sikre at de blir ivaretatt på best mulig måte. Verdifulle gjenstander som lommebøker, mobiltelefoner, nettbrett/PC-er, ID-bevis og briller blir nøye tatt vare på og levert til Oslo politikammer i tråd med våre faste rutiner.

Vennligst merk at kun gjenstander av verdi som er nevnt ovenfor, blir overlevert til Oslo politikammer. For å ivareta sikkerheten og forhindre misbruk, destruerer vi gjenstander som ikke er av verdi (utover de spesifikke nevnte gjenstandene) etter en periode på 2 uker. Vi ønsker å gi den beste servicen mulig, men av praktiske årsaker kan vi dessverre ikke oppbevare gjenglemte gjenstander i mer enn 14 dager.

Vennligst merk at vi dessverre ikke har muligheten til å sende gjenglemte gjenstander tilbake til deg. Vår prioritet er å sikre at gjenstandene blir riktig tatt vare på hos oss i henhold til gjeldende prosedyrer.

For å hjelpe deg med å finne informasjon om våre holdeplasser, kan du enkelt se kartet ved å velge ønsket holdeplass på nettsiden vår eller i appen.

Vi er her for å gjøre reisen din så smidig som mulig, og håper å kunne hjelpe deg med eventuelle spørsmål eller behov du måtte ha. Takk for at du valgte Lavprisekspressen!

Endring av billett

  • Lavprisbilletter kjøpt på vår nettside eller i App er gyldige på den kjøpte avgangen. Billettene kan ikke endres.
  • Full fleks billetter kjøpt på vår nettside eller App er gyldige i 15 dager før og etter den valgte avgangsdatoen, endring av dato og holdeplass må gjøres hos support på hverdager via epost eller telefon.

Slik kan du kontakte oss

Ring supportavdelingen

Tlf: +47 46 87 71 66

Mandag til fredag: 08:00 - 11:30 / 12:00 - 16:00
E-post: Lavprisekspressen@unibuss.no
Besøksadresse: Strømsveien 196, 0668 Oslo

 

Oslo politikammer

Tlf: +47 22 66 90 50
Mandag, tirsdag onsdag og fredag: 08:00 - 11:15 og 12:00 - 16:00
E-post: post.oslo@politiet.no
Besøksadresse: Grønlandsleiret 44, 0155 Oslo

App for Lavprisekspressen:

Ved bruk av vår App vil du kunne se hvor bussen er i sann tid (beta versjon).

I app kan du bestille billetter se rutetider og kart over våre holdeplasser.

 

Nedlastning av app for Android, trykk her.

Nedlastning av app for IOS (Apple), trykk her.

Ofte stilte spørsmål

Barnesete

Alle busser har 4 integrerte barneseter, for barn som kan sitte oppreist alene (over 3 år). Det er sitteputer for større barn i alle busser.

Om du har behov for eget godkjent spebarn sete, må du ta med dette selv.

 

Endring av billett

Full Fleks billett kan kun endres alle hverdager ved kontakt til support på e-post lavprisekspressen@unibuss.no eller telefon 46 87 71 66.

Lavpris billett kan ikke endres.

Faste holdeplasser der vi alltid stopper

Lavprisekspressen har noen faste holdeplasser der vi alltid stopper og du kan kjøpe billett på bussen ved ledig kapasitet. Ved å ikke stoppe fast på alle holdeplasser har vi en kortere kjøretid en andre busselskaper.

Prisen vil være det samme som full pris billetter.

Øvrige holdeplasser blir betjent ved av- eller påstigning fra de som har kjøpt billett på forhånd eller på bussen (faste holdeplasser)

 

Faste holdeplasser fra Oslo mot Kristiansand og Stavanger

Oslo bussterminal og Kristiansand.

Faste holdeplasser fra Stavanger og Kristiansand mot Oslo

Stavanger bussterminal og Kristiansand.

De øvrige holdeplassene stopper vi ved påstigning eller avstigning som er bestilt på vår nettside.

Lavprisekspressen har en kjøretid mellom Kristiansand og Oslo på 4 timer og 15 minutter, uten pause. Pausested mellom Stavanger og Oslo er Kristiansand.

Bestille billett
Rutetider